Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád společnosti Znovín a.s.

Všeobecné obchodní podmínky

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě společnosti ZNOVÍN ZNOJMO, a.s .nacházejícím se na internetové adrese http://www.znovin.cz/.

Registrace

Registrace slouží zejména našim zákazníkům, aby mohli plně využít všech výhod a funkcí, jež e-shop nabízí (přehled o stavu svých objednávek a bonusových bodech, automatické vyplnění kontaktních údajů při příštích objednávkách). Registrace zákazníka není podmínkou pro uskutečnění nákupu v e-shopu.

Jak nakupovat

Vložením zboží do košíku začíná nákupní proces. V dané fázi se můžete vrátit do e-shopu a nebo pokračovat v dalších krocích k dokončení nákupu. Ve druhém případě přistoupíte k výběru doručení a platby. Podrobnější návod jak nakoupit.

Zboží Vám můžeme doručit:

  • Jako dobírku prostřednictvím České pošty, v tomto případě k objednanému zboží připočítáme ještě poštovné dle tarifů České pošty.
  • Jako dobírku prostřednictvím firmy MESSENGER, v tomto případě k objednanému zboží připočítáme cenu přepravného dle platného sazebníku
  • Rozvážkovou službou, a to v případě, že Vaše objednávka přesáhne 5.000,– Kč. Rozvážková služba je uskutečňována pouze v rámci České republiky a její náklady nejsou zákazníkům účtovány, platba za zboží probíhá při převzetí zboží od dopravce.
  • K osobnímu odběru v některém z našich distribučních míst, náklady na dopravu neúčtujeme a za objednané zboží platíte v okamžiku převzetí zboží. U tohoto způsobu dodání bude zrušena Vaše smluvní sleva, pokud byla sjednána.
  • Resp. uložit do Vašeho privátního boxu, který máte pronajatý v Moravském sklípku v Šatově, náklady na uložení opět neúčtujeme, platba proběhne prostřednictvím faktury a uložení do boxu po zaplacení faktury.
Vaši objednávku však přijmeme i telefonicky na čísle +420 515 267 237 či prostřednictvím faxu č. 515 220 485. Objednávku můžete zaslat i jako prostou e-mailovou zprávu na adresu: louka@znovin.cz.

K dokončení nákupu je třeba ještě vyplnit potřebné údaje a potvrzením na tlačítko Dokončit objednávku dojde k jejímu odeslání do našeho expedičního centra. Ihned po odeslání objednávky obdržíte na email uvedený v objednávce oznámení o přijetí objednávky do našeho systému a její číslo. Pokud se tak nestane, kontaktujte nás.

Podáním objednávky souhlasíte s těmito podmínkami:
  • Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
  • Vlastníkem zboží se kupující stává v okamžiku zaplacení kupní ceny a převzetí zboží.
  • Registrovaní zákazníci dávají souhlas ke zpracování osobních údajů.

Dodací lhůty

Dodací lhůta je 14 pracovních dnů (s výjimkou konání akcí putování po sklepích a vinicích), obvykle však bývá kratší.

Převzetí zásilky kupujícím

Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce se přesvědčte, že obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Napište na náš email: louka@znovin.cz z jakých důvodů jste nepřevzali zásilku. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.

Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou (dopis nebo email) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dodacího listu (faktury) spolu s dokladem o zaplacení.

Reklamační řád

Reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem ČR a to do 30 dnů od obdržení reklamace (zásilky). Veškeré reklamace musí být bezodkladně uplatněny, a to telefonicky, případně e-mailem.

Zákazník je povinen předložit spolu s vadným výrobkem také doklad o zaplacení. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným skladováním. To znamená, že se vztahuje pouze na zjevné vady chuti a vzhledu. Zboží musí být vráceno v původním obalu, v láhvi plné nejméně do 2/3 obsahu a uzavřené původní zátkou. V případě zjištění oprávněné reklamace bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude dle dohody se zákazníkem vrácena cena zboží. Do této částky se nezapočítává cena balného a poštovného. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na náklady zákazníka.

Záruka vrácení peněz

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.

Podmínky vrácení peněz:

  • Zboží musí být odesláno nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží (obdržením zboží je myšleno převzetí zboží od dopravce nebo jeho převzetí v některém z našich distribučních center). 
  • Zboží musí být v původním neporušeném obalu a musí obsahovat všechnu původní dokumentaci, které zboží obsahovalo při doručení tak, aby bylo možno jej dále nabízet zákazníkům.
  • Zásilka musí obsahovat doklad o zaplacení a kopii útržku dobírkové nebo balíkové služby.
  • Balíky zasílejte běžnou balíkovou poštou. Balíky zaslané dobírkou nebudou přijaty.
  • Balíky posílejte na adresu: Znovín Znojmo, a.s. Loucká, 669 02  Znojmo

Prohlášení o ochraně dat

Veškerá data získaná od zákazníků jsou považována za jeho osobní a vztahuje se na ně ochrana podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

ZNOVÍN ZNOJMO, a. s. prohlašuje, že data shromážděná na základě objednávek neprodá ani jiným způsobem neposkytne třetí straně. Dále nepoužije tato data k dalším komerčním účelům. Na přání zákazníka bez udání důvodů, jeho osobní data vymaže z databáze zákazníků.

Pokud je to v souvislosti s realizací objednávky nebo propagací nabídky našich vlastních produktů a služeb nutné, poskytujeme Vaše údaje našim partnerským společnostem za účelem péče o zákazníky, dodání zboží a plnění smluvních ujednání. Své partnery si pečlivě vybíráme a především jim nedovolujeme předávat údaje našich zákazníků třetím osobám za účelem podnikání.