Hledat Košík0 Rychlá Účet
CZ
SK EN
Menu

Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád společnosti Znovín a.s.

Všeobecné obchodní podmínky

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě společnosti ZNOVÍN ZNOJMO, a.s. (společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u  Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 845, se sídlem Šatov 404, 671  22 Šatov, IČ 46900144, DIČ CZ 46900144) nacházejícím se na internetové adrese https://www.znovin.cz/.

Registrace

Registrace slouží zejména našim zákazníkům, aby mohli plně využít všech výhod a funkcí, jež e-shop nabízí (přehled o stavu svých objednávek a bonusových bodech, automatické vyplnění kontaktních údajů při příštích objednávkách). Registrace zákazníka není podmínkou pro uskutečnění nákupu v e-shopu.

Jak nakupovat

Vložením zboží do košíku začíná nákupní proces. V dané fázi se můžete vrátit do e-shopu a nebo pokračovat v dalších krocích k dokončení nákupu. Ve druhém případě přistoupíte k výběru doručení a platby. Podrobnější návod jak nakoupit.

Zboží Vám můžeme doručit:

K dokončení nákupu je třeba ještě vyplnit potřebné údaje a potvrzením na tlačítko Dokončit objednávku dojde k jejímu odeslání do našeho expedičního centra. Ihned po odeslání objednávky obdržíte na email uvedený v objednávce oznámení o přijetí objednávky do našeho systému a její číslo. Pokud se tak nestane, kontaktujte nás.

Vaši objednávku však přijmeme i telefonicky na čísle 515 266 622. Objednávku můžete zaslat i jako prostou e-mailovou zprávu na adresu: odbyt@znovin.cz. 

Podáním objednávky souhlasíte s těmito podmínkami:

Dodací lhůty

V případě doručení Rozvážkovou službou je dodací lhůta je 14 pracovních dnů (s výjimkou konání akcí putování po sklepích a vinicích), obvykle však bývá kratší. Pokud objednáváte přes kurýrní službu Messenger, je dodací lhůta max. 4 pracovní dny. 

Převzetí zásilky kupujícím

Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce se přesvědčte, že obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Napište na náš email: odbyt@znovin.cz z jakých důvodů jste nepřevzali zásilku. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.

Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou (dopis nebo e-mail) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dodacího listu (faktury) spolu s dokladem o zaplacení.

Reklamační řád

Reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem ČR a to do 30 dnů od obdržení reklamace (zásilky). Veškeré reklamace musí být bezodkladně uplatněny, a to telefonicky, případně e-mailem.

Zákazník je povinen předložit spolu s vadným výrobkem také doklad o zaplacení. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným skladováním. To znamená, že se vztahuje pouze na zjevné vady chuti a vzhledu. Zboží musí být vráceno v původním obalu, v láhvi plné nejméně do 2/3 obsahuuzavřené původní zátkou. V případě zjištění oprávněné reklamace bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude dle dohody se zákazníkem vrácena cena zboží. Do této částky se nezapočítává cena balného a poštovného. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na náklady zákazníka.

Záruka vrácení peněz

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.

Podmínky vrácení peněz:

Prohlášení o ochraně dat

Veškerá data získaná od zákazníků jsou považována za jeho osobní a vztahuje se na ně ochrana podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

ZNOVÍN ZNOJMO, a. s. prohlašuje, že data shromážděná na základě objednávek neprodá ani jiným způsobem neposkytne třetí straně. Dále nepoužije tato data k dalším komerčním účelům. Na přání zákazníka bez udání důvodů, jeho osobní data vymaže z databáze zákazníků.

Pokud je to v souvislosti s realizací objednávky nebo propagací nabídky našich vlastních produktů a služeb nutné, poskytujeme Vaše údaje našim partnerským společnostem za účelem péče o zákazníky, dodání zboží a plnění smluvních ujednání. Své partnery si pečlivě vybíráme a především jim nedovolujeme předávat údaje našich zákazníků třetím osobám za účelem podnikání.

Speciální kolekce a unikátní vína zavřít
Akční nabídka zavřít
Potvrzení
Kliknutím na tlačítko níže potvrzujete,
že je Vám více než 18 let.
Potvrdit